una ensenyant que aprèn constantment

Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!

dimecres, 1 de juliol del 2009

el primer dia

Dimecres, una calor de mil dimonis...tot i això comencen els cursos d'estiu, pel matí un de resolució de conflictes, mediació... i per la tarda el curs estrella, eines pel google i la pissarra digital.
Només la presentació m'ha encantat, no he treballat mai amb la pissarra digital, i no en tinc ni idea, però el curs promet. És aquest: http://escolaestiu2009.blogspot.com/
Tinc un amic que és coordinador TIC i sempre li pregunto coses, per sort, ja no ho hauré de fer tant!
El primer és crear un blog, jo ja en tinc dos, un de personal, i un altre de la meva filla que va néixer setmesona, és aquest http://setmesona.blogspot.com.

I ara un tercer, que segur segur que n'aprenc més i més!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada