Aquest estiu faig un curs d'esports alternatius, a la uab, i un dels esports que practicarem és aquest! mola eh? no el coneixia, i la veritat és que ja tinc ganes de jugar-hi!!!!
mestra d'educació física a primària interessadissima en les TIC en constant aprenentatge continu
una ensenyant que aprèn constantment
Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esports alternatius. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esports alternatius. Mostrar tots els missatges
dimecres, 29 de juny del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)