mestra d'educació física a primària interessadissima en les TIC en constant aprenentatge continu
una ensenyant que aprèn constantment
Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris inclusió. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris inclusió. Mostrar tots els missatges
diumenge, 3 de febrer del 2019
Subscriure's a:
Missatges (Atom)