mestra d'educació física a primària interessadissima en les TIC en constant aprenentatge continu
una ensenyant que aprèn constantment
Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris llegir. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris llegir. Mostrar tots els missatges
dijous, 30 de juny del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)