Perquè diguin que els nens no s'enteren de res, i que no entenen el que diem o fem. Els nens ho pillen i ho engantxen tot, i evidentment fan el que els seus pares fan. Imiten el que veuen i en aquesta imatge de la meva filla es veu clarament ;)
mestra d'educació física a primària interessadissima en les TIC en constant aprenentatge continu
una ensenyant que aprèn constantment
Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris imitació. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris imitació. Mostrar tots els missatges
dilluns, 18 de juliol del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)