una ensenyant que aprèn constantment

Vaig començar aquest blog en un curs d'estiu, l'objectiu era aprendre a fer servir una pissarra digital. Avui en dia, el començo a utilitzar per tot allò relacionat amb l'Educació Física i les TIC, i l'educació en general!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris imitació. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris imitació. Mostrar tots els missatges

dilluns, 18 de juliol del 2011

els nens imiten els seus pares

Perquè diguin que els nens no s'enteren de res, i que no entenen el que diem o fem. Els nens ho pillen i ho engantxen tot, i evidentment fan el que els seus pares fan. Imiten el que veuen i en aquesta imatge de la meva filla es veu clarament ;)